Bu Blogda Ara

11.8.14

Luxottica Türkiye Müşteri Memnuniyeti

Vogue marka yeni bir gözlük aldım. 1 hafta içinde kulpunda bir çatlama oluştu (yada ben aldığımda öyle idi fark etmedim).
Gözlüğü aldığım optikçiye gittim. Çatlağa şaşırdı ve böyle bir şey olmaması gerekitiğini söyledi. Garanti kapsamında değişim istedim. Aramızda şöyle bir konuşma geçti:
gözlükçü: Bunlar tok markalar. Gözlüğü İzmir'e göndermeliyim. Onlarda ona göre değişimi gerçekleştirir. Ancak bu işlem en az 15 gün sürer.
Ben: 6 numara uzak gözlüğüm var, gözlüksüz dışarı çıkamıyorum ki dedim.
gözlükçü: Ozaman sana yedek bir gözlük yaparız .
Ben: Benim camlarım bile 150tlnin üstünde tutuyor.
Gözlükçü: Uygun bişiler yaparız işte.

Dükkandan çıktım. Ancak bu benim kafama takıldı. Garanti kapsamında bir gözlük tamiri için neden 15 gün bekleyim. Ben bunu süs olsun diye takmıyorum ki, 15 gün idare edeyim.

Vogue distirbütörünü internetten aradım. Mail adreslerini buldum. Durumu anlatan aşağıdaki maili yazdım. Bana hemen ertesi gün dönüş yaptılar optisyenimin bilgilerini istediler. Daha sonra telefondan aradılar. Hemen bir yedek kulp siparişi geçtiklerini optisyennimin beni arayacağını söyledir.

Bu haraketi ile Luxottica Türkiye bu memnuniyet yazısı hak etti. Optikçiye kalsa bana yeni bir gözlük satacaktı :(

güncelleme: ağustos sonu yeni kulplar geldi, optisyenim haber verdi. Gittim hemen değiştirdiler. Yok kullanıcı hatası yok garanti dışı iyen de olmadı. Tekrar teşekkürler..

--------------------
To: "Luxottica Turchia Destek"
Subject: garanti kapsamında tamir ve değişim işlem protokolu


Merhaba,

VO 2767 kodlu bir gözlük aldım yaklaşık 2 ay önce. Ancak gözlüğün kulp kısmında çatlama oldu. optisyenim gözlüğü size göndermesi gerektiğini  ve işlem süresinin 15 gün kadar sürebileceğini söyledi. Ancak gözlük sürekli kullanılması gereken ve tamirden gelene kadar kullanılmayacak bir şey değildir. Özellikle benim gibi  gözlüksüz hiç göremeyen birisi için gözlüğün merkeze gönderilip, bakılması ve tamir edilmesi mümkün olmayan bir süreçtir.

Bu durumda gözlüğün size gönderilmeden resimlerinin gönderilmesi, karar sürecinin resimler aracılığı ile verilmesi mümkün müdür? Alınan karar doğrultusunda değişecek parçanın yada yeni ürünün optisyenime gönderilmesi, arızalı gözlük ile değiştirilmesi ve eskisinin size gönderilmesi şeklinde bir süreç işletilebilir mi?

 Eğer mümkün değilse siz bu durumda müşterilerinize ne öneriyorsunuz?

 ilginiz için teşekkür ederim.

1 yorum:

Handan dedi ki...

Benim gözlükçüm böyle durumlarda kendi camlarımı başka bir çerçeveye takarak bana veriyor, sonra çerçeve tamir olduğunda yeniden kendiminkini alıyorum, ekstra para ödemiyorum hiç, aklınızda bulunsun:-)

Ana firmalar aradaki bayilerden çok daha müsteri memnuniyetini düşünüyor, en akıllıca işi yapmışsınız.

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails