Bu Blogda Ara

18.3.14

Yaşam Boyu Eğitim

İnsan hobi olsun diye de üniversite okumalı bence :) Yani tabiki önce mesleğimizi kazanalım onun için bir bölüm okuyalım. Ama yaşam boyu eğitim diye bir şey de var değil mi :)

Ee sen ne zaman okuyacaksın bunları derseniz, doktora bitince tabiki. Ayrıca 1 sene kadar okul lafı duymak istemiyorum. Yani 2016 eylülünde kayıt yaptırabilirim bir bölüme. Tabiki uzaktan eğitim olmalı :)

işte benim ilgimi çeken ve okumak istediğim bölümler. Varsa ilginç ve okunmalı dediğiniz bölümler paylaşırsanız sevinirim.

  1. Sosyoloji yada Psikoloji.  Bunun nesi hobi demeyin. Bir mühendis olunca bu hobi oluyor :)
  2. Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Bölümü. Bu aralar baya moda bitkileri bilmek :) Bence hem faydalı hem günlük hayatta çok işe yarar. Bu bölümü Saadet Hanımın(fiyonk.net) biyografisinde gördüm. Daha önce hiç duymamıştım.

Hiç yorum yok:

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails