Bu Blogda Ara

19.8.11

Simfer Albeni M 4202 TURBO Fırın

Mini fırınımın üst teli düşünce yeni bir fırın ihtiyacı doğdu geçen aylarda. Hemen internetten araştırdım.
2 seçenek oluştu: Luxell börekçi yada Simfer albeni. Marka olarak Simfer tercih etmemde aşağıdaki 2 sebep neden oldu:
1-sikayetvar.com da gördüğüm kadarı ile luxell'e yapılan şikayetleri takip edip cevap veren bile yok. ama Simfer'in müşteri temsilcileri takip ediyor ayrıca birçok problem çözülmüş. Arızalı ürünler hemen değiştirilmiş.
2-ön tutma sapı simferde daha ergonomik.
Marka kararından sonra sıra geldi fiyat araştırmasına. Elden mi ineternetten mi araştırması yaptım. Tabiki innernetten 50TL uyguna buldum piayasaya göre :) ve hemen aldım. Nerden mi hizlial.com'dan.  sağolsunlar 3-4 gün içinde elime ulaştı.
işte fırınımın özellikleri:
• 5 fonksiyonlu turtbo midi fırın
• 42 lt. fırın iç hacmi
• 90 dk. programlanabilen ve sesli uyarı ile pişirmeyi durduran mekanik saat
• Termostatlı ısı kontrol sistemi
• Fırın içi aydınlatma
• Yuvarlak tepsiyi alt, orta ve üst gözlerde kullanabilme imkanı
• 1 yuvarlak tepsi + 1 standart kare tepsi + 1 özel tasarım tel ızgara
• Renk: Beyaz
ayrıntılar için: http://www.simfer.com.tr/productdetail.aspx?sid=4&p=3&Id=56

Kullanım Sonrası Yorumum:

Pişirmesi güzel. Annemde beğendi. Tepsi kebabını 50-60 dk arasında pişiriyor. Isı yayılımı iyi. iç aydınlatma tarafı diğer yerlere göre  biraz daha ısı alıyor. Ama bariz bir fark yok. Çoğu zaman tepsiyi döndermeye gerek kalmıyor. Emaya tepsi ve iç yüzey çok kullanışlı. Tepsileri kocaman :)
zaten kendiside enine eski fırınımdan daha büyük. dolayısı ile fırınımın dolabına sığmadı :D
Aynı ürünün pop-up düğmeli olanı var. ama bence düğme içeri dışarı olabiliyor diye fiyat farkı vermek anlamsız. Zira diğer tüm özellikler aynı.

Güncelleme: Yıl 2014, artık yeni bir fırınım var: Arçelik 9546 CDB Beyaz Ankastre Fırın

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynı modelden ben de aldım fakat ayarları konusunda kullanım kılavuzunda detaylı bilgi bulamadım... Örneğin programlama içinde alt, üst, alt-üst, turbo-alt, turbo-alt-üst... olmak üzere 5 tane ayar var... Bunların kullanımı hakkında tek bir bilgi bile yok...

Mesela ben Kek kalıbıyla kek pişirmek istiyorum... Kalıbı hangi ayarda(alt-üst vs) pişireceğimi bilmiyorum... Bu konuda bilgi verebilir misiniz?

cetinz dedi ki...

Ben geçen gün incir tatlısı yaptım. Onun keki gayet güzel pişmişti. turbo-alt-üst olarak pişirdim.

Zaten ben genelde turbo-alt-üst kullanıyorum. Üst fazla geçtiğinde turbo-alt, alt fazla geçtiğinde turbo-üst yapıyorum duruma göre.

umarım memnun kalırsınız sizde.

Adsız dedi ki...

bende bu firindan almayi dusunuyorm.komsum davul firin aldi cok memnun.bnm icin onemli olan keklerin pogacalrn iyi pismesi.iclerinin hamur kalmamasi.iyi kabarmasi.ve pisme suresinin uzun olmamasi.simfer 4202 nsl bu konularda yorum alabilr miyim.

Adsız dedi ki...

Ben kullandim memnun değim ustu pismyo ve kabarmiyo hic

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails