Bu Blogda Ara

10.8.11

Ayakta mantar-deri soyulması-kaşıntı- egzama

ayak parmak aralarında başlayan kaşıntı, ufak yaralar ve deri soyulması şeklinde kendini gösteren ayak mantarı hastalığı.

ilk olarak zalain adlı bir kremi kullandım. pek fayadasını görmedim. sonra bir tanıdığın aynı şikayetlerde doktorunun aşağıdaki 2 kremi verdiğini, birini sabah birini akşam sürdüğünü ve şifa bulduğunu söyledi.

Bende kullandım. Deri soyulması kesildi. kaşıntı kesildi. Şifa buldum anlıcağınız :D

işte ilaçlar
1-TRAVAZOL KREM
2-TROSYD DERİ KREMİ


Yazıyı yazalı 6 ay olmuş. İlaçlar şifa buldum sayılır diyelim, çünkü tam olarak tedavi etmedi.

yazıyı güncellememin sebebi ise mantarı tamamen geçiren uyguladığım bir tedavi.

mantar bizde geleneksel :( abimde var, bende var, eniştemde var.

bu ilacı hepimiz kullandık ve tamamen geçti. Hemde çok kısa bir sürede.

ilaı eniştem eczacı ve veteriner hekim Ramazan Karademir'e yaptırmış. Özel olarak hazırlanan 2 ilaç var, biri sıvı diğeri krem. Sıvı olan renk olarak tentürdiyot benziyor. Önce sürülüyor. 1 saat sonra krem sürülüyor. Eğer tedavi süresince yara alan kısma hiç su değmezse daha çabuk iyileşiyor.

Bu arada bu ilacı elinde egzama olan kuzenim de kullandı. Ve bu onda yıllardır varmış. Onunda egzaması geçti.

Ramazan Bey'e teşekkür etmek, ihtiyacı olanlarada duyurmak için yazmak istedim.

Herkese acil şifalar...

Demir Eczanesi: Bağdat Caddesi no:377/D Maltepe İstanbul.
Tel: 0216 352 5420

Bu 3.3.2012 tarihinde güncellenmiştir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

memlekette doktor diye bişey var arkadaş, baytara ilaçmı yaptırılır tövbe tövbe

cetinz dedi ki...

Doktorlar çare olamadı malesef.
En az 3 taneye gittim.

doktor kendisi birşey üretemiyor, ilaç firmaları neyi söylerse, kendisine neyin pazarlaması yapılmışsa onu yazıyor.

İlaç konusunda eczacıya daha çok güveniyorum yani. Artı bazı hastalıklar hayvanlarda ve insanlarda ortak olabilir. Dolayısı ile bir baytarda hekim gibidir.

ve Ramazan bey (ilaç üzerinde yazdığına göre) hem Eczacı hem veteriner.

son olarak yaşanan bir şei yazdım, yani tecrübeyle sabit.

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails