Bu Blogda Ara

28.8.11

Şeftali Tatlısı

İftara misafirim var. Ne tatlı yapsam diye düşünürken evdeki malzemei gözden geçirdim. Eşim incir tatlısı yap dedi. ama süt yoktu :( markatede gitmek istemedik.

revani malzememiz vardı. şeftali de vardı. geçen Oktay ustanın armut ve elma ile bir irmik tatlısı yaptığını izlemiştim. acaba şeftali ile de varmıdır diye internette aranırken şeftali tatlısına denk geldim.

Oktay Usta'nın ve Portakal Ağacı'nın tariflerini buldum. Hemen denedim. Harika, hafif, leziz bi tatlı.

deneyin derim.

not1: şeftaliyi soymakta fayda var. pişince zaten kabukları soyuluyor. Tariflerde söylemeyi unutmuşlar :D bide Oktay Usta suyu çekinceye kadar demiş ama suyu çekmiyor ki :) 1ssat kadar pişirdim 200 derece de ama suyu çekilmedi :)

not2: oktay ustan'nın 2. bir tarifi daha var. Ben biraz daha ağır bi tatlı istiyorum diyenlere :) http://www.oktayustam.com/tarifler/19735-kremali_seftali_tatlisi.html

Hiç yorum yok:

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails