Bu Blogda Ara

7.4.14

Arçelik 9546 CDB Beyaz Ankastre Fırın

Arçelik ankastre fırın kuzenimde var. ve harika pişiriyor.
Diğer kuzenim de Bosh var ama bi işe yaramaz. Yine kuzenimin arkadaşında Bosh var memnun değil.

Ben de madem öyle Arçelik alayım dedim ve 1.099 TL ye istanbul bilişimden 9546 modelini aldım.

Yalnız ben şansız biriyimdir, illa aldığım şeylerde bi arıza çıkar. Yine öyle oldu :(

Fırını taktılar ama kapak eğri duruyor. Sonra tekrar çağırdım servisi üretim hatası dediler, yenisi ile değiştirdiler. Yenisi geldi lakin bunun da lambası yanmıyordu. Tekrar servis geldi lambayı değiştirdi.

Bir taraftan düşünüyorum bende bu talihsizlik varken fırınım da mükemmel denecek bir performans göstermez heralde. Yinede dilimi ısırayım dimi :D

güncelleme 21 temmuz 2014

çok memnunum fırınımda, gayet güzel bişiriyor. Temizliği gayet kolay. İçindeki demir aksamın tamamı çıkabiliyor. Ön camı 2 kat. Fırından taraf olan çıkabiliyor ve nano malzeme ile kaplanmış. Dolayısı ile temizliği de kolay oluyor.


Hiç yorum yok:

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails