Bu Blogda Ara

6.10.14

Siemens TG23331V Tost Makinesi

8 yıllık kullanımın ardından plakaları çizilen artık ekmeği yapıştırmaya başlayan arzum tost makinasını emekliye ayırdık. Yeni bir tost makinası arayışına girdim. İsteğim sadece tost yapan bir makina değildi. İsteklerimi şöyle sıraladım:

  1. Hem tost yapsın hem ızgara hemde börek :) Börek yapması için tepsili olması gerekiyordu ki bu model sadece bosh ve siemens'de vardı. Tabi bu olmazsa olmaz değildi.
  2. Plakaları çıkabilsin, makinada yıkansın ve dokum olsun.
  3. Hem alt hem üst ayrı ayrı ayarlanabilsin.
  4. Üst kısım için yükseklik ayarı yapılabilsin
Tüm istediğim özellikleri bosh ve siemens'te olan bir model karşılıyordu. Bende daha ucuz olduğıu için Siemens TG23331V Tost Makinesini evim.net'ten aldım.

Öneclikle evim.net tam 4 iş gününde ancak temin edebildi. Oyuzden bir daha hemen istediğim birşeyi buradan almam diye düşünüyorum.




Çok fonksiyonlu makinamızın yorumlarına gelince:
  1. Tostta başarısız. Çünkü üst kapak hafif. Tost için iki dilim ekmeği üst üste koyduğunuz anda arka havaya kalkıyor, önden bastırmanın da bir faydası yok. Acak üstten ayak yerlerine yakın plastikten bastırıyorum ki eğri bir tost olmasın. Dolayısı ile bu benim için bir hayal kırıklığı :(
  2. Fırın olma özelliği ise harika. 2 yufka ile çok çabuk mis gibi böreğim hazır :D
  3. Izgara özelliğini henüz kullnamadım.
  4. Keşke tefal de olduğu gibi bir tarif defteri olsaydı. Sırf bu sebepten keşke tefalin tost makinasını alsaydım diyorum. Tarif defteri yapabileceğimiz şeyler için ufuk açıcı oluyor.

Hiç yorum yok:

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails