Bu Blogda Ara

11.9.16

Sinbo 4715 Ekmek Yapma Makinesi

Yeni oyuncağım mı desem, yoksa ekmek almaya kim gidecek sorusunu bitiren mucize mi desem :)

Makinemi alalı 3 ay kadar oldu. Gayet başarılı ekmekler yapıyorum. (bir önceki yazımda bahsettiğim sinangil un tecrübesi hariç :D ) Herkese de tavsiye ediyorum. Başta korkuyordum, acaba bir heves mi diye. Ama öyle olmadı. Hem yapması hem temizliği kolay olduğundan hiç zorlanmıyorum.

Yalnız hamur karıştırmada kenarda un bırakıyor.  Bende genelde silikon spatula ile karıştırma esnasında müdahele etmek zorunda kalıyorum. O yüzden geceden ayarlayıp sabaha bırakma yapamadım henüz.

Acaba diğer markalarda aynı mı? Kullananlar yorum bırakırsa sevinirim. Yeni alacaklara rehber olur.

Herkese mis gibi temiz, çeşit çeşit ekmekler :)

Hiç yorum yok:

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails