Bu Blogda Ara

25.7.13

BARIŞ - ARİSTOPHANES

ARİSTOPHANES’İN BARIŞI

Güzel, hoş bir tiyatro.

Seçmeler
------
Sermis – Hepsi farazi, hepsi uydurma şeyler değil mi? Eminim kitaplarda böyle yazıyordur.Sen hiç gerçeklerle yüzyüze geldin mi Aristophanes? Mesela bir savaş meydanına inip savaşan askerlerin gözlerinin içine baktın mı hiç?

Aristophanes – Baktım ve ne gördüm biliyor musun? Ölmeden önce niçin savaştıklarını merak eden bir avuç zavallı.


-----
Trygaios – Ophora’m gün boyu tarlada çalışıyorum akşam eve gelince birazcık yemek bulamıyorum.
Ophora – Trygaios ben bir tanrıçayım yemek yapamam ki.
Trygaios – Ben de bir insanım, bu da mide, açım aç.
Ophora – Trygaios ben bir tanrıçayım yemek yapamam.
Trygaios – Seni oradan buraya getirirken böyle konuşmamıştık ama

Ophora – Trygaios, ben bir tanrıçayım yemek yapamam



kaynak: http://timis.blogspot.com/2008/01/aristophanesin-bar-metni.html

Hiç yorum yok:

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails