Bu Blogda Ara

20.9.14

Tefal Clipso+Precision

Tenceremi kullanmaya başladım. Tarifleri tek tek uyguluyorum.

İlk söylediğim sözler:
  • Gerçekten hızlı, söylediği zamanda pişiyor y
  • Niye ben yıllardır erteleyip duruyormuşum alma işini, ah benim salak kafam :(
  • Hıım bu kapak temizliği biraz iş :( - ne demek istediğimi aşağıda yazacağım.
  • Evet evet 6lt iyi oldu ama benim birde bir küçüğe de ihtiyacım var. Birinde çorba, birinde yemek. Diğerini de fissler mi alsam :P, bakalım hangisi daha iyiymiş (Burada bir ön incelemem mevcut).
  • 6 dk da sebze yemeği  mi olur ya!. patates, kabak, mantar içeren yemeğimde patateste kabakta çok bile pişti yani. 4dk yeter sanki :D 
Denediğim tarifler:
  • Kitaptaki tarife göre pırasa yaptım, gerçekten süperdi. Eşimde bende çok beğendik.
  • 10 dk mercimek çorbası daha ne olsun.
değerli takipçilerim zaman zaman ayrıntılı yorumlar eklenecektir.

1 yorum:

Sokak şairi dedi ki...

harika bir anlatım olmuş teşekkür ederim detaylı bilgi.

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails